Längtar efter lite värme

Sitter här och tycker lite synd om mig själv idag.
Känner mig rastlös men samtidigt orkar jag inget.
Känner mig hungrig men det finns inget jag kan tänka mig att äta.
Tittade igenom lite gamla foto innan och blev deppig av hur snygg och brun jag var en gång i tiden. Känner mig lite mer deppig för jag inte har velat/orkat/kunnat klä upp mig på en evighet.
Kan inte få ordning på mitt hår nu på vintern.
 
Längtar verkligen tills värmen är här! Så kankse man kan få lite ordning på sitt hår, man kan få klä sig i lite fina kläder och inte behöva ta på sig sin klumpiga vinterjacka över. Kan ha snygga skor på sig utan att dom drunkar i snön eller vattenpölarna!
Jag vill ju passa på att vara en riktig snygging som gravid så våren du är välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0