Sportlov..

Vi har fått nytt schema på jobb, ett 4-veckors rullande schema. Istället för 10-veckors som vi hade innan..
Eftersom jag fortfarande jobbar 75% så hade jag rätt så tunna veckor innan. Men nu är det ändrat till 3 veckor där jag jobbar heltid och sen en vecka där jag bara jobbar en dagtur på fredagen.. Nu har jag turen att denna (nästan helt) lediga vecka infaller på årets sportlov! =)
 
Dock är lillen förkyld.. han hostar en massa om nätterna och är supersnuvig..  Men vi hoppas på att detta kommer gå över snabbt..
 
Idag hade vi tänk att åka till stan och vädret är ju fint idag, men det får bli en hemma dag för att kurera lillen..
 
Ska passa på att tvätta kläder också.
 
Hur ser ert sportlov ut?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0