Busy Busy

Söndag kväll är här och jag ska snart börja laga lite mat. Men först tänkte jag blogga lite om min helg. Har haft fullt upp hela helgen vilket efter förra helgen kändes skönt!
 
Igår var det ju tjejmiddag här hemma med god mat och ännu godare efterrätt. Men innan dess kom Sara hit för att se dom sista Make it or Break it avsnitten av säsong 1.
 
Idag var jag uppe med tuppen och åkte till Ullared. Köpte en massa bebissaker. 4 papperspåsar närmare bestämt. Är ni intresserad av lite bilder?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, gärna bilder! :)

Svar: Håller på att förbereda! Tar lite tid att fota allt bara=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-26 @ 18:51:49
Postat av: Marita

Självklart vill vi se bilder.

Svar: Håller på att förbereda! Tar lite tid att fota allt bara=)
tanjaselma.blogg.se

2014-01-26 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0