Date night!

Igår så överraskade mannen mig med en date kväll.. vi lämnade lillen hos sin farmor och farfar och sen åkte vi till stan. Vi började med middag på restaurang!  Gott! Sen blev det bio. Vi såg Transformers 4! 
 
Vi är båda fans av transformers filmerna och vi var lite oroliga att 4an inte skulle vara bra, eftersom det är nya skådespelare och annorlunda handling. Meeen, den var faktiskt mycket bra! och dom hade gjort den bra trots att de var nya skådespelare..
 
Idag blir det en runda till IKEA för att köpa en ny garderob till barnrummet. Det börjar bli ont om klädesförvaring här hemma!  Jag hade tänkt mig något som detta..
 
De e en garderob från IKEAs Stuva förvaringssystem.. Fast tänker lite andra färger bara =)
 
Så nu får jag vänta till grabbarna vaknar så vi kan åka.. Tänkte äta frukost på IKEA också nämligen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0