Första dagen själv

Igår var precis som rubriken löd första dagen jag var hemma själv med D. Mannens semester och pappadagar är slut och det var dags för honom att jobba igen.
Började dagen med en tur till BVC och D väger näääästan 3,5 kg nu. Bärsele, here i come!
Efter lunch kom Sofia hit med sin lilla Tyra. Vi gick en promenad med barnvagnarna. Vi velade om vi skulle gå hemåt eller fortsätta en stund till. Så klart tog vi fel beslut och 10 min senare öppnade himlen sig. Vi blev lagom blöta. Men det var trevligt ändå!
Att vara själv största delen av dagen gick bra måste jag säga. D hade en bra dag och sov två gånger mitt på dagen. Får se hur dagen idag blir?
 
D gillade regnet iaf. Somnar inte ofta i sin vagn men när regnet kom tog det inte mer än fem minuter!
Vi skulle ta lite fina bilder på Tyra och D men regnet förstörde det. Detta var det bästa vi fick till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0