1 vecka gammal

I söndags blev lille "D" en vecka gammal. En vecka är ingenting, det känns som om han alltid har varit här.
 
Men tänk att det kan hända så mycket på 7 dagar! Från att ligga vid mitt bröst konstant till att sova flera timmar i sträck. De första 2-3 dygnen fick jag nästan ingen sömn, "D" låg vid mitt bröst och var inte nöjd någon annastans. Min man fick serva mig med allt!
Dag 4-7 har han legat längre och längre stunder för sig själv. Det började med 40 min i babynestet, nästa dag sov han 2 timmar i sin vagn och nån natt sov han 3-4 timmar i sträck i sängen.
Det är som en helt annan bebis. Och jag kommer på mig själv med att inte riktigt veta vad jag ska göra när jag får lite tid över. Jag bara går och väntar på att han vill amma liksom. hehe
 
Dag 8 var vi tillbaka på ruta 1 igen. Ingen sömn för någon av oss och en missnöjd bebis.
Dagen idag har iaf börjat bra så vi hoppas den fortsätter så. Just nu sover han i sin vagn.
 
Premiärturen med vagnen i lördags .En blek och sliten mamma. Är det så här man ska se ut nu liksom?

Kommentarer
Postat av: Britt.

Hahaha... nej, du kommer snart att bli en stil-ikon igen, både du och lille "D", jag lovar.

2014-06-17 @ 13:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0