Ikea

Nu är svärföräldrarna här och sysselsätter D lite så jag tänkte passa på att blogga. D vakande kl 7 i morse och har inte sovit eller velat ligga själv sen dess. Jag passar på att ta till vara på alla pauser jag får :)
 
Igår var vi en runda på IKEA. Jag hittade en stol som jag tror passar sig för ammning. Har inte hunnit bygga ihop den än dock.
 
Igår plockade jag också upp mina vanliga jeans från källaren. Jag får dom på mig men kan inte knäppa dom!  Har alltid haft lite bredare höfter och smalare ben och nu är höfterna ännu bredare. Kommer det lägga sig? Annars får jag köpa en massa nya jeans helt enkelt, kan ju inte gå med oknäppta jeans...
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Är det mina tvättlappar jag skymtar? ;)
Kan du knäppa jeansen redan? tänkte med tanke på snittet?

2014-06-27 @ 21:58:05
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0