Massa kläder

God morgon! Idag var det måndag och officiellt min första lediga dag!
Igår var det söndag och söndagen gick i klädernas tecken. Var en runda på Familia och tittade på lite bebiskläder. Hittade äntligen en kornblå body som jag var ute efter. Fick en fin mössa i present på babyshowern med bebisens namn på som jag måste matcha så klart=)
Efteråt köpte vi med oss fika och åkte hem till Selma. Hon hade plockat fram alla Jacobs gamla kläder som jag fick plocka på mig vad jag ville av. Det blev tre st fulla påsar. Så snart ska jag ner och tvätta upp allt och sen sortera in det i rätt storlekshög i klädskåpet. Det börjar bli riktigt fullt nu!
Sen får vi se vad dagen bjuder på. Min första lediga dag!

Kommentarer
Postat av: Marita

Den gossen lär inte behöva gå naken.

Svar: haha ne kläder har en en hel del. han kommer va så fin så=)
tanjaselma.blogg.se

2014-06-02 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0