Massa tankar

Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Både här, på FB och telefonen!
 
Har så mycket att skriva ner så jag vet inte var jag ska börja riktigt. Sitter och tittar på skärmen men inget skrivs ner.
Kom iaf hem från sjukhuset i onsdags och vi har fullt upp här hemma, inte en sekund över. Bebisen är bara nöjd så länge han får amma. Att suga på pappas finger en halvtimme går också an. Det är tur att han är så himla söt!
 
Jag vill iaf komma igång med bloggandet igen för det är väldigt kul att ha som en dagbok, speciellt nu första tiden med bebisen här. Sen har vi inte riktigt kommit fram till hur mycket vi vill ska finnas på internet. Namn? Bilder?
Ska bara få ordning på mina tankar så kommer det förhoppningsvis upp inlägg snart igen.
 
Och hur känns det nu när han äntligen är här? Det känns helt naturligt, som om det aldrig varit på något annat sätt!
 
Redo för fotbolls-VM med pappa!

Kommentarer
Postat av: Brittr

Världens finaste! Kram från mormor <3

2014-06-14 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0