Helg ??

Eftersom jag har jobbat helg så känns det som lördag idag för min del =) Jag är ledig till fredag nu, så det är skönt!
 
Idag ska vi träffa kompisar men vi vet inte vart ännu. Vi får se om vi hittar på nåt skojj idag. Fast det är ju trist väder.. Vi hoppas våren kommer tillbaka igen! Längtar efter sol och värme nu verkligen.
 
Anyways.. Tänkte att jag måste visa hur lillen somnade igår.. Jag själv somnade tidigt oh lillen och mannen var vakna. Så lillen var inne på sitt rum och lekte och efter några minuter blev det helt tyst, så mannen gick för att kolla vad som stod på och detta är vad han hitta....
 
 
 
 
En trött liten sötnos.
 
Ha en trevlig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0