it's a girl ??

idag var det dags för ultraljud och det var helt underbart att se bebisen där inne :) Allt såg bra ut. Mitt BF ändrades inte utan jag är fortfarande 18+1.

Dock rörde sig bebisen HELA TIDEN, så hon kunde inte se könet så tydligt som hon ville kunna.. men hon sa hon skulle gissa på att det är en flicka. Men vi ska på ett ultraljud till i maj för extra hjärtkontroll pga. min man föddes med klaff-fel i hjärtat och det kan vara ärftligt. Vi gjorde samma extra kontroll med Jacob åsså.




bebisen vinkade till oss...





/Selma

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stort Grattis vad kul det måste vara att få en liten dotter
:) Tänkte fråga eftersom du redan har ett barn sen tidigare har du märkt av någon skillnad hur du mår i graviditeten gentemot innan? Det sägs om man mår olika så kan det tyda på ett annat kön hos barnet? :)
Jag väntar också mitt andra barn jag är lite innan dig 19 veckor plus 3 dagar. Har också en pojke sen tidigare. Skall på ultraljud nästa vecka ska bli spännande att få reda på könet. :)
Än en gång Stort Grattis och lycka till :)
Ni har en fin blogg som andra mammor tycker om ;)

Svar: Tack! Dock är det inte het säkert att det är en flicka! Men det återstår att se! =)Jag mådde illa i den första graviditeten mellan vecka 8-13 ungefär. Men denna graviditeten var MYCKET jobbigare. Jag mådde mycket mer illa, kräktes mer och det har fortfarande inte släppt. Dock är det ju mycket bättre nu än vad det var 2 månader sen.. Men det är ju värt det i längden.. det gäller att kämpa bara =)
tanjaselma.blogg.se

2014-04-02 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0