Ny header på G

Vi hålle rpåatt fixa en ny header. Vill ha lite bilder på oss just nu. Dom där smala snygga tjejerna är ju inte riktigt vi längre ;)

Har gjort 4 st men kan inte bestämma vilken som är snyggast. Nu får ni hjälpa till! Åsikter? Dom är nästan likadana allihop men det är lite småsaker som skiljer.
 
Tycker det är finast bilder på 1:an och 2:an, men det är tråkigt att på 1:an står jag likadan toch på 2:an är ena bilden med havsbakgrund.
Tycker egentligen inte om 3:an alls mer än att den matchar bäst. 4:an har nog blivit min favorit!
 
Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 eller 4:)

Svar: Fyran är min favorit också. den blit det. Vill bara ha den lite större=(
tanjaselma.blogg.se

2014-03-13 @ 07:04:04
Postat av: Malin

Fyran tycker jag! D stora bilderna i mitten va så fint! :)

2014-03-13 @ 16:54:01
Postat av: Marita

Svårt,tycker alla är fina.

2014-03-14 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0