Spjälsäng

Idag har jag en extramt trött dag. Har legat i sängen hela dagen verkligen. Samtidigt börjar jag bli lite rastlös i väntan på att få sålt våra möbler. Vill ju inreda NU!!! Jag längtar!
 
Jag har iaf bestämt mig för denna säng från IKEA. Tittade ut den redan i vecka 13 eller nått! hehe
Spjälsängar är faktiskt något jag tycker är rätt fullt. Sen känns det opraktiskt på något sätt med allt galler och inget där under liksom!
Denna sängen från Ikea föll jag iaf för direkt. Den är slut i lager just nu men den beräknas komma in i mitten av mars. Då ska den minsann inhandlas! Är dom andra möblerna inte sålda till dess kastar jag ut dom helt enkelt!
 
Nu ska jag fortsätta vila mig. Och äta nått också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg och snygga förvaringsmöbler i samma serie :) ska bli spännande att se inredningen sen :)

Svar: Tycke rockså det ska bli kul att se slutresultatet. Just nu har jag ingen riktig hum om alls hur det kommer bli!
tanjaselma.blogg.se

2014-03-02 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0