Ullared

Denna lördag började väldigt tidigt. Mamma hämtade mig redan halv 6 så åkte vi till Ullared. Var där 5 minuter efter öppning och skönt var det för efter ett par timmar blev det proppfullt med folk!

Vi hann gå där i ett par timmar "själva" i lugn och ro. Köpte fina pojkkläder men inte överdrivet mycket. Där var tyvärr inte så mycket som föll mig i smaken idag. Där fanns mest skjortor och randigt och det är inte för mig! Eller min bebis! hehe
Visar i ett annat inlägg sen allt fint jag köpte=)
 
Nu ska jag ner till tvättstugan och tvätta babykläder så dom är redo att läggas in imorgon när möblerna kommer på plats! Can't wait!
 
Mamma agerade papparazzi idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0