Vårfika

Idag är det första mars och därmed vår? Eller? Jag klarade mig utan vinterjackan när jag och Sara var i stan iaf. Så väldigt långt borta är den nog inte!
Vi började med att gå lite i affärer. Nu kan jag ju förresten avslöja här i bloggen att Sara också är gravid. Hon är exakt sju veckor efter mig. Så nu när vi båda bara kan tänka på bebisar och tjocka magar kollade vi mammakläder och babykläder på HM. Sara shoppade lite men jag försöker avvakta.
Vi avslutade dagen med en lång fika på vårt favoritställe. Lika trevligt som alltid!
Nu är maten i ugnen. Kvällen ska spenderas i soffan med mina serier.


Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad kul att båda är gravida samtidigt :)

Svar: Ja det är verkligen jättekul! Mina 2 närmsta vänner är ungefär lika långt gågna som mig!=)
tanjaselma.blogg.se

2014-03-01 @ 16:51:58
URL: http://ninai.blogg.se
Postat av: sara

Tack för en trevlig förmiddag!

2014-03-02 @ 07:18:33
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0