Barnkammare

Bebisens rum är äntligen färdigt och jag måste säga att jag är såå nöjd! Om jag får lov att säga det själv utan att låta skrytig så gör sig rummet faktiskt inte riktigt rättvisa på bilderna. Det är finare i verkligheten!
 
Söta apor på väggarna och matchande gardiner.
Känner mig till och med nöjd med sängmobilen med nyckelpigor fast den inte matchar in. Kommer ha nyckelpigorna ett tag och byta ut till apor så småningom.
Är lite mindre nöjd med skötbordet. Tycker det är fult och passar inte in, även fast det ser bättre ut nu med matchande saker på. Försöker tänka att det bara är tillfälligt sen ska det väck!
Nu saknas bara en matta och en lampa i taket innan jag har helt nöjd.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fint!! :D Super lätt att måla skötbordet vitt om det är färgen du inte tycker passar in! :)

Svar: Ja det stör mig att det inte är vitt men jag orkar verkligen inte måla det! hehe Såg att du hade målat ditt och det blev ju jättefint!
tanjaselma.blogg.se

2014-05-17 @ 16:57:25
URL: http://johannaraaf.blogg.se
Postat av: sara

Blev super fint:)

2014-05-17 @ 18:26:27
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh vilket fint rum er lilla får! :)

Svar: Tack tack! Är väldigt nöjd och längtar tills bebisen får inviga det=)
tanjaselma.blogg.se

2014-05-17 @ 22:46:35
URL: http://jojohannas.blogg.se
Postat av: Britt

Så fint det blev! Jättegullig!

2014-05-22 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0