Ikea

Igår bar det av till Ikea med mamma. Det skulle inhandlas bord och stolar till D's rum. Ska försöka få tid och ork till att bygga ihop det idag.
Vi hann även med en runda på Väla men det blev inget shoppat.
Idag ska jag inte göra mycket. Har blivit super förkyld, är täppt och har ont ihalsen. Har också fått stora utslag i ansiktet av en AloeVera-kräm för rynkor jag testade i början av veckan. Vågar knappt vias mig ute. Hoppas dom försvinner snart!
Jag har tydligen blivit skallig också. Så trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajaj inte bra men Tanja kräm mot rynkor?!

Svar: Hehe ja dom har börjat smyga sig på så smått. Det är väl sånt som händer med 5 månader utan sömn =)
tanjaselma.blogg.se

2014-11-21 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0