Mammas tjej..

Förklyningen blev bara sämre efter mitt senaste inlägg. Både för lillen och mig. Men idag vaknade vi och var mycket piggare. =) så skönt! Lillan e lite snuvig och hostar lilte, men förhoppningsvis så är det allt och att hon slipper bli sämre.
 
Jag fyndade ett par söta tights på tradera för ett tag sen och nu passar de lillan.. Se så söt hon var idag!
 
 
Nu e det snart dags att sova.. Båda barnen sover sen kl 19.. Men lillan vaknar strax för att ammas. Sen går vi och lägger oss tillsammans =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så söt hon är och vad stor hon har blivit. Kan tom sitta själv. :)
Jag har också en pojke född två dagar efter din flicka men jag har ännu inte provat att lämna honon att sitta själv i soffan tom med stöd känns det lite för tidigt.
Krya på er och ha en fin dag :)
Ps: skall testa recepten på kakan som du skrev häromdagen den ser så god ut och verkar enkel att göra.

Svar: jaa, hon har vuxit som en svamp! La på sig 200 gram i veckan. Men nu har vi inte lika täta kontroller längre så får se i början av december vad hon lägger på sig =)Ja, den kakan e god! Håll utkik i bloggen för i helgen ska jag baka en äppelkaka som är från min svärmors recept och den är min absoluta favoritkaka att baka =)
tanjaselma.blogg.se

2014-11-20 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0