Gravidfotografering och Tanja-tid

God morgon god morgon! Solen lyser och det ser ut att bli en lika fin dag idag som gårdagen var.
Detti ringde mig vid lunchtid igår och undrade om jag ville ta lite magbilder på henne, magen och mannen. Så klart ville jag det! Vi passade också på att ta lite kort på vår lilla familj.
 
På kvällen var det sen dags för lite Tanja-tid. Jag har inte gjort något utan D sen han föddes, så nu kände jag att det var dags. Han fick spendera kvällen med sin pappa medans jag var ute och åt med Cornelia och Detti. Vi hade jättetrevligt men tyvärr var jag lite besviken på maten.  Det var iaf skönt att få ta på sig klackarna igen och bara vara Tanja för en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Så trevligt vi har haft det! Tack snyggingar! 😘

2014-10-13 @ 20:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0