Halloween Historia

Nu är det snart Halloween och ni som har läst vår blogg ett tag vet att vi brukar ha fest varje Halloween. Stor fest med Tema i lokal, med undantag för ett år när Selma var gravid. Vi brukar iaf ha skitroligt! Välja vad man ska klä ut sig till och planeringen och dekoreringen är precis lika kul som själva festen.
Vi började 2008 och sen hade temat och festen växt med åren. De första åren brydde vi oss inte om att matcha outfit med tema. Men sen kom vi på att det var mycket roligare ju!
 
Alla mina outfits. Vilken tycker ni är bäst? Jag kan inte bestämma mig, gillar alla utom getingen jättemycket!
 
I år dock har vi alla små bebisar så i år blir det lite lugnare. Vi ska ha en Halloween-middag här hemma hos mig. Får se om det blir stor fest igen något år? Outfiten är iaf färdig, både för mig och lilla D.
 
Brukar ni fira Halloween?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken rolig tradition! Jag gillar alla dina outfits men tycker att sköldpaddan var väldigt häftig :)

Svar: Ja vi brukar ha väldigt rolig! I år får vi dock göra det barnanpassat=)
tanjaselma.blogg.se

2014-10-29 @ 16:00:52
URL: http://jojohannas.blogg.se
Postat av: Marita

Vet inte varför men fastnade för 2011.

Svar: Hade stora problem med att hitta en cheerleader dräkt där inte magen var bar=) men jag lyckades till slut!
tanjaselma.blogg.se

2014-10-30 @ 21:14:04
Postat av: Britt

Du är såååå snygg i vilket som :)

2014-10-31 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0