Loppisfynd..

Då var denna helgen snart slut.. Jag är ju iof. hemma var dag, men det är mysigare på helgerna för då e hela familjen ledig ihop =)
 
Som Tanja har skrivit så var vi ju på barnloppis igår i Asmundtorp. Jag kom hem med en del fynd faktiskt! Inte så mycket som jag hade hoppats på, men det var inte direkt den bästa barnloppisen jag varit på. Inte alls så bra organiserat. På de bra barnloppisarn så är barnkläderna uppdelade efter pojk å flickkläder och storlekar.
här hade de iof delat på storlekarna. Men pojk och flickkläder låg blandat och det blir kaos. Sen hade inte dom som sålde kläderna märkt storleken på prislappen som det annars brukar va. Så det blev bara jobbigt liksom..
 
 
Denna fina mössa är i toppskick och kostade mig bara 10 kronor! Jacob gillade den också!
 
Har fler grejer att visa upp. Men allt ligger i tvätten nu, så får visa senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0