Allt och inget

Då var det torsdag idag. Veckan har bara flugit förbi.
Igår vågade jag mig hela vägen till Maria Park och hem till Sara med bussen. Tycker fortfarande det är lite pirrigt att åka så långt med D men det gick väldigt bra. Väl hos Sara så åt vi, ammande och tröstade skrikande bebisar i skift som vanligt. Hehe vi lyckas aldrig time:a det. Sen gick vi en promenad och hälsade på jobb och alla goa barn.
 
Idag har Detti varit här och vi har gått en lång promenad i stormen. Alltid mer eller mindre storm här i mitt älskade Helsingborg.
Snart kommer mannen hem så ska jag laga lite mat. Imorgon är det återkontroll hos barnmorskan som står på schemat.
Hoppas ni får en trevlig torsdagskväll!
 
I morse vaknade vi upp såhär söta med ny pyjamas från Kappahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0