Ullared igen

Det blev inget bloggande igår för jag hade helt enkelt inte tid. Kan ni gissa vad vi gjorde? Vi var i Ullared!
Jag behövde byta lite saker jag köpte sist och hade fortfarande vissa saker kvar att införskaffa på inköpslistan.
 
Igår blev jag supernöjd med mina inköp och längtar tills det är dags att använda dom!
Det blev så klatr mest saker köpta till D!
 
Detta var mina absoluta favoritfynd men det var nära att det inte fick följa med hem. Jag tvekade länge om jackan. Gillar den jättemycket men kände att den var svårmatchad. Fick svår ångest över att inte köpa eller köpa den och inte ha något matchande till MEN precis innan vi skulle gå från barnavdelningen sprang jag på denna kepsen och då var det ju så klart en done deal!
 
Solglasögonen sprang jag på på väg ut. Tänk om jag hade missat dom! Hur hade vi överlevt sommaren?
 
Lite sandleksaker och en såbubbleblåsare fick ockås följa med hem. Snart är ju våren här!

Kommentarer
Postat av: Marita

Nu lyckades du med att få mej avundsjuk! Igen!

Svar: Jag blev nästan avundsjuk på mig själv=)
tanjaselma.blogg.se

2015-02-24 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0