Biomys

Igår var dt dags för ännu en sån där flash-from-the-past-film. Jag och mina bröder och mamma var på bio och såg Jurassic World. Vi älskade Jurassic Park när vi var små så självklart skulle vi se Jurassic World tillsammans. Och det fanns en hel del flashbacks från första filmen vilket var roligt! När jag satt där fick jag också en hel del USA-känslor och blev riktigt sugen på att att resa dit. Ahh SeaWorld!
Jag tog fel på tideen så vi höll nästan på att missa den. Satte oss ner när sista trailern visades.
Jag vet inte hur ni "gör" när ni går på bio men jag älskar att vara där tididgt. Hitta sin plats, fota lite och sen läsa Biotidningen och äta popcorn. Sen kommer alla reklamerna och sen ska man sitta och disskutera vilken av filmerna som visas som trailer som man vill se. Men inte igår inte!
Men det var mysigt iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Hej Tanja,

Jag har inte sett unreal, vad handlar den om?

Sofia

Svar: Det är typ som bakom kulisserna på the bachelor. Om folket som jobbar där och vad dom måste göra får att få till bra tv. Löst byggt på verkligheten har jag förstått det som. Väldigt bra fakstikt!
tanjaselma.blogg.se

2015-06-29 @ 22:55:21
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0