Canon Ixus 75

Vi har två kameror. En "slit och släng" och en lite finare. För ett tag sen gick vår slit och släng kamera sönder. Vill inte släpa med vår lite finare och större kamera överallt så vi behövde helt enkelt köpa en ny. Vi letade och letade men det enda jag kunde tänka på hela tiden var min kamera från förr.
Canon IXUS 75. Så fort jag har köpt en annan kamera har jag hela tiden påpekat att "Den kan inte göra så som min IXUS kunde"
Så vi började leta rundor och hittade några på Ebay. (Så klart, vart annars liksom?) Klickade hem den och fick den i brevlådan igår. Åååh min kära kamera jag har saknat dig! Den ser nästan oanvänd ut och allt kom i originalförpackningar.
Nu får vi se om den är lika bra som jag kommer ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0