Ledig fredag..

Idag tänkte jag åka med barnen till stan, men vädret är inte det bästa så det blir förmodligen en runda till busfabriken istället.. Vi får se med det. 
 
Som ni märkte så har jag ju inte bloggat på några månader och det har ju hänt lite sen dess så tänkte lägga upp lite bilder från den tiden så ni kan catcha up.
 
Vi åkte på semester i Kroatien..
 
 
 
 
 
Min syster överraskade mig med att komma och hälsa på över min födelsedag <3
 
 
 
Isabella fyllde 1 år! (bättre bilder kommer)
 
 
 
 
 
 
Fotbollslaget jag spelar i anordnade en fotbollsturneing där alla intäkter gick till lokal välgörenhet..
 
 
 
Detta är lite av det jag hittat på!
 
I helgen ska vi (om vädret tillåter) träffa vår fotograf och fota ungarna ute i den fina höstmiljön.. Så hoppas att vi slipper regn, annars får vi ta det en annan dag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0