Loppis-lista

Nu har vi ju varit på en hel del loppisar både i våras och nu på hösten. Tänkte försöka sammanfatta lite så jag kommer ihåg till nästa säong:)
 
Staffanstorp: Här kom vi tyvärr inte ens in. Det fanns bara plats för 150 personer i lokalen åt gången så inte ens halva kön fick gå in första omgången. Det fanns nog rätt mycket saker så åker vi dit igen får vi se till att vara där i god tid!
 
Gantofta: En väldigt liten loppis med rätt lite saker. Första gången vi var där fyndade jag lite leksaker och även nu sista gången. Hade det inte varit för att det ligge rså nära hadr det inte varit värt att åka dit.
 
Hofterup: Här har vi varit två gånger och har väldigt blandade åsikter. Första gången fyndade vi en hel del och var väldigt nöjda. Sista gången hittade vi inte så himla mycket och dessutom var kassasystemet helt åt skogen och vi stod i kö i 90 min.
 
Svalöv: Har varit där en gång. En väldigt stor loppis där vi fynade massa. Säljarna får komma in före oss vanliga dödliga så hade säkert fyndat ännu mer om det inte varit så.
 
Miatorp:  Lagom stor loppis där jag lyckas fynda båda gångerna. Plus för att det ligger i Helsingborg.
 
Häljarp: Den loppis vi är mest nöjda med. Har fyndat massor båda gångerna, trots att de finns VIP-system där bådesäljare och bekanta kommer in först.
 
Glumslöv: Här har jag varit en gång och det var sådär. Stod relativt långt bak i kön och när jag kom in var där typ inget kvar. Här får man nog bara ute i väääldigt god tid!
 
Kågeröd: Här har vi varit en gång. Där fanns mycket saker och nästan inget folk. Tummen upp!
 
Det var nog hela loppislistan so far. Får väl fylla på och det dyker upp fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0