Hjälpa till?

Internet svämmar över just nu och man kan inte surfa någonstans utan att se och läsa om hemskheterna i Syrien och alla dess flyktingar. Bilder som gör en tårögd poppar upp överallt. Fick ont i magen när jag såg bilden med den lilla pojken som drunknat och flutit i land på en strand i Turkiet. Så hemskt och jag har svårt att släppa tankarna på det. Sitter just nu och googlar rundor lite efter hur man kan hjälpa till. Skänka pengar är ju lätt och det har jag redan gjort men vill göra något mer konkret känner jag. Försöker hitta vart man kan skänka kläder, leksaker och förnödenheter?
Har ni sett bilderna? Har ni skänkt något eller hjälpt till på annat sätt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hemskt verkligen!😢 jag ska lämna in lite saker i nästa vecka

2015-09-04 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0