Gratis shopping

Igår åkte jag och Sara till Väla för lite fika och lite shopping.
Vi började med att gå inom Rusta så jag kunde köpa lite saker ur "Ivy"-serien. En duk och servetter till uteplatsen. Filtarna hade jag inte råd med så dom får jag ta nästa månad.
Sen strosade vi rundor lite inne på Väla. När jag tittade i plånboken hittade jag fyra stycken Väla-presentkort och två stycken från Lindex som jag glömt bort att jag hade. 360 kr sammanlagt fanns det på dom. Efter det sprang jag rundor i extas och shoppade lite saker gratis. En tröja till mig och de militärgröna byxorna till D.
Lite fika han vi så klart också med och massa husprat så klart. Båda är ju stolta husägare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0