Välkommen hem till mig

Igår fick vi äntligen huset!
Hade tid kl 12 på banken för att skriva papperna. Det var lite spänt och pirrigt på väg dit. Väl framme skrev vi vår sigantur på tre olika papper sen sa mäklaren tack och hej. Antiklimax eller vad? - "Vad det allt?" kläckte jag ur mig och undrade var konfettin och applåderna va?
Idag har mannen spenderat hela dagen i huset och rivit kök och annat smått och gott. Jag och D tittade förbi ett par timmar också.
 
Så här är statusen i vårt kära hus just nu.
 
Har tagit före-bilder av hela huset. Tror jag håller på dom lite till och lägger upp före- och efterbilder tillsammans sen rum för rum. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer bli jättekul att se före och efterbilder på hela huset.
Lycka till :)

2016-05-03 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0