pajas

Donald Trump eller Hillary Clinton? 
Följer ni presidentvalet i USA?  Jag kollar lite sporadiskt då och då men trots att jag inte är så insatt har jag inte missat pajasen Donald Trump och hans uttaladen.  
"Hillary är grundare till IS". "När det nu finns kärnvapen kan vi ju likaväl använda dom". Han visar tydligt sitt hat gentemot muslimer och latinamerikaner. Han är ständigt på Twitter och twittrar den ena saken dummare än den andra. 
Kan inte låta bli att skratta åt eländet för i mina ögon är han en enda stor parodi.
Tyvärr har har lyckats ta sig så långt som till republikanernas presidentkandidat vilket bevisar att många amerikaner inte tycker som jag. Skrämmande! 
Jag är så klart Team Hillary.  Först en färgad president sen en kvinnlig. Det är så världen ska se ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0