Julafton

Idag har jag ägnat mig åt att börja städa bort julen så smått. Granen får stå kvar ett tag till men alla tomtar är som bortblåsta.Vi hade en väldigt mysig julafton som fick mig att känna mig väldigt nöjd och belåten. Nu är julen över för min del!
 
Vi började morgonen med julfrukost. Jag och D bakade bullar, gjorde köttbullar, stekte korv och kokade ägg. Efter frukosten bakade vi lussebullar. Jag blev riktigt imponerad då D klarade av att göra bullarna helt själv!
 
På eftermiddagen tittade vi så klart på Kalle Anka och Co och efter det var det äntligen dags för tomten. D satte ut lussebullar och mjölk till tomten så han visste vart han skulle. Vi stod vid fönstret och väntade och till slut kom han. D var mycket nöjd och tackade tomten så snällt för alla sina julklappar.
En perfekt jul! Nu börjar planerna för nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0