Bårslöv

Idag var jag och Detti uppe tidigt för att åka ut till barnloppisen i Bårslöv. Hade hört massor om att den skulle vara väldigt bra. Selma hade varnat oss att man bör vara först i kön och att man ska vara snabb där inne för sen blir kön att betala lång. Förväntningarna var höga!
Men nej det var inget för oss. Först stå en timme i kö, sen var det proppfullt med folk där inne så man kom inte åt grejorna trots att jag var bland dom första in. Dessutom hittade jag inte mer än vad jag hittar i vanliga fall när vi åker till lite mindre ställen. Det var helt enkelt inte roligt. Det ska ju vara roligt att gå på loppis!
Brukar vara många loppisar samtidigt så nästa år satsar vi nog på någon annan.
Trots negativt betyg hittade jag några saker iaf.
Hittade även en bondgård i trä med djur och traktor till. Prislappen hade trillat av men fick tag på säljaren via facebook så vi ska mötas upp i veckan.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0