Fredag i påskens tecken

Jag har bestämt mig. Lite påsk blir det här hemma iaf. Idag promenerade vi bort till affären och köpte björkris och fjädrar. När vi kom hem fick D hjälpa mig att sätta fjädrarna i riset. Han pekade på en gren och jag satte fast fjädern där jag tyckte att den passade ;)
När det var färdipyntat frågade jag D var han tyckte att påskriset skulle stå. Han tyckte absolut att det skulle stå i hans rum, och tur var väl det. Jag hade ju bara köpt gröna och gula fjädrar;)


På eftermiddagen sysslade vi med lite påskpyssel. Att pyssla är verkligen en ny favorit hos D.

Nu intar jag soffan med kakor och Housewives av olika slag. Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0