28 Maj

Imorgon är det exat 1 månad sen vi fick huset. Nu är det snart inflyttningsklart (med små detaljer som lister och diverse kvar). Städfirman kommer imorgon fm och sen börjar vi flytta in. 
Jag packar, sorterar och ordnat här hemma dagarna långa. Det tar aldrig slut! Börjar tröttna rejält. I början packade jag organiserat i alla kartonger efter rum. Nu börjar jag tröttna och det är inte många lådor kvar tills jag börjar slänga ner allt lite hur som.
Bloggandet har varit lite sisådär från mitt håll men hoppas ni förstår varför. Ska bli kul att komma igång med bloggandet igen och blir jättekul att visa före- och efter bilder.
Håll ut lite till!=)
 
Längtar efter min trädgård, ska bli roligt att äntligen få börja fixa ordentligt. Bild på mina nyplanterade tomatplantor och paprikaplantor tillsammans med vår vindruvsstock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår det att man kan tröttna på att packa och fixa saker men det är det säkert värt. Ska bli kul att få se före och efter bilder :) Ha de fint :)

Svar: I slutet slängde jag bara ner grejor hur som och nu hittar jag inget! hehe Är inte inte jobbigt innan blir det jobbigt efter=)
tanjaselma.blogg.se

2016-05-27 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0