Ankungar

Då var helgen snart förbi. Har knappt lämnat huset på hela helgen mer än att gå ut i trädgården känns det som. 
I fredags var mamma här och var med på vårt fredagsmys till Ds stora lycka. När han somnat fortsatte  vi fredagsmyset med nostalgifilm, Helt Hysteriskt the Movie. Mamma tvingade mig att titta på det när jag var liten, precis som jag idag tvingar D att titta på Hasses Trädgård! Helt Hysteriskt var iaf helt ok, kändes som ett enda långt tv-avsnitt typ.
 
Idag har jag och D varit och matat änderna och världens sötaste andungar. Såg inte dom först men när honan reste sig upp hade hon typ legat på dom. Så himla söta, 8 st var dom. D var väl inte riktigt lika exalterad som jag utan ägnade sig mest åt att själv äta upp ändernas bröd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0