Affärs- och bibliotekshäng

Idag hade jag tid hos frisören redan kl 10 på förmiddagen. Insåg att jag inte hade klippt mig sen i somras och jag var så trött på  mitt hår. Alldeles för långt! 
Snygg i håret och allt efter frisören mötte jag upp Sara i stan. Vi gick lite i affärer och jag fyndade ett par byxor gratis på HM. Det ni! (Låter som om jag snodde dom men jag hade en rabattcheck på 50 kr och dom kostade 50  kr, alltså gratis.) En snabb fika hann vi också med innan jag begav mig till biblioteket tillsammans med familjen. En mysig lördag. Skönt att få komma ut ur huset efter en veckas jobb varvat med VAB. Ikväll är det Melodifestivalen med chips i soffan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0