Lady Gaga Superbowl

Någon som har missat Lady Gagas uppträdanden på Super Bowl? Jag är egentligen inget Lady Gaga fan och vet inte mycket om henne men vilket uppträdande och vilken nationalsång hon framförde. Har egentligen aldrig tyckt om hennes over the top spexiga stil men hon växte i mina ögon. Och egentligen är hon nog en rätt bra förebild, snäll och med bra och hälsosamma värderingar. Uppträda  och sjunga kan hon iaf! Jag säger som en kommentar på youtube "gaga made me proud to be american and i am not even american"
Har vi några Lady Gaga fans som läsare? 
 
 
Går inte att ladda upp hennes andra framträdande tyvärr men det är värt att ta en titt på=)
https://www.youtube.com/watch?v=txXwg712zw4&list=RDtxXwg712zw4&index=1

Kommentarer
Postat av: Sofia

Set framträdandet var så bra!

Mina tankar om Timeless ligger ute nu :)

2017-02-20 @ 20:49:20
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0