Lite sjukstuga

Vi har varit sjuka här hemma. Igen! Jag har haft något halsvirus från h-elvetet rent ut sagt som har plågat mig i nästan två veckor. Sköterskan på Vårdcentralen var lite smått chockad när hon såg min hals. Sen igår morse vaknade vi av att D kräktes och fortsatte hela morgonen.
Min hals börjar kännas lite bättre och imorgon eftemiddag är D smittfri så då börjar lovet! Min bror kommer hit för att utföra lite trädgårdsprojekt, vi tänkte grilla lite korv och hoppas på bra väder.
Nästa vecka är planerna många, bla ska vi tjuvstarta lite och plantera en drös med fröer. Minitomater, gula morötter och rund gurka bla. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Gud vad sjuka ni är hela tiden😜😔krya på er!

Svar: jag vet, så dumt! Tack!
tanjaselma.blogg.se

2017-02-18 @ 21:24:19
URL: http://brightline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0