Måndagsfika

Tänkte bara titta in här snabbt innan jag ska gå och lägga mig. Kl är bara 8 men det blev sent i går kväll. Sverige vann VM-matchen mot Kanada. Det var så spännande och Sverige spelade så bra och är verkligen välförtjänta av guldmedaljen. Dock kom jag inte i sängförrän kl 1 och D vakande kl 5 i morse. Har faktiskt varit väldiugt pigg idag ändå, det blev till och med en fika och liten promenad i stan med Sara efter jobb. Vi börjaade spåna lite smått på sommarens planer. Får se vart det slutar!
Nä nu är det marsch i säng om jag vill vara lika pigg och glad imorgon!
 
Känner mig rätt omodern nu för tiden. D's gaderob har precis fått sig ett lyft, kanske dags för min nu? Lite roliga tips på något nytt att testa? Vad är sommaren måste?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0