Spa på Lögnäs Gård

Idag har jag spenderat en stor del av dagen på Lögnäs Gårds spa tillsammans med Detti och Mira. Det var verkligen välbehövlig, kände hur jag kom ner i varv under dagen. Var inte riktigt medveten innan hur uppstressad jag varit.
Vi började med en lång frukost sen satt jag en lång stund vid fotbadet och läste en Hälsotidning om giftfritt och ekologiskt. Satt i sköna massagestolar och vilade i loungestolar. Satt en stund i en IR-bastu och kände hur det kittlade till i musklerna.
Spaet var otroligt fint. Lantligt stil med pumpor och höbalar utomhus. Växter och inredning inne som var spot-on för att höja lyxkänslan. Den som inrett hade verkligen fingertopskänsla.
Underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0