Påsk

Igår var vi hemma hos mamma/mormor och firade påsk. Vi målade ägg, hade frågesport och åt påskmat. Tog nästan inga kort alls men innan vi gick dit tog vi iaf kort vid påskriset i stan.
D har blivit så stor! Tiden går så snabbt, det är verkligen en klyscha men samtidigt så sant. Han skötte sig själv hela kvällen igår och satt och pysslade, limmade och klippte pynt till mormors påskris.
Dessutom har han haft en riktigt växtspurt under vintern. Jackan var tänkt som finjacka under vintern men var alldeles för stor när jag beställde den. Jag kände mig såå trött på hans vinterkläder igår när vi skulle iväg som han haft hela vintern (när kommer våren!?!) så jag plockade fram denna för att testa.
 
Har kort framför påskriset varje år sen D föddes förutom ett år. Så störigt! Kommer inte riktigt ihåg varför det inte blev något kort det året men det var väl skitväder då med, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0