Syskonkärlek

I igår var vi tillbaka i rutinerna igen. Äntligen! Hade faktiskt börja längta lite. D går 15 h i veckan på fsk och var överlycklig över att vara tillbaka. Jag har varken haft tid riktigt eller ork att sysselsätta honom här hemma den senaste tiden så han har varit rätt rastlös. 
M blir 1 månad om några dagar och är fortfarande rätt nöjd och lugn. 
Jag återhämtar mig fortfarande från förlossningen (tur jag har två barn nu, gör aldrig om det haha,) och längtar efter att få bli mitt effektiva och produktiva jag igen. 
En kort liten update från oss. 

Underbart med syskonkärlek! Även om det är små korta stunder bara som D har tålamod med tråkiga lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0