En julsaga

Idag har vi tankat lite julstämning. Jag och D och mormor var och såg En julsaga på Stadsteatern. En julsaga är min absoluta favoritberättelse och fast D är i minsta laget var vi bara tvugna att gå.
Vi hade förberett hela veckan med att se historien på film, läsa böcker och leka så D hade ordentlig koll på historien och det var nog tur för det var rätt svårt tal. D hängde med hyffsat och satt fint och tittade och tyckte det var kul att gå på teater.
Jag och mamma tyckte pjäsen var bra om än något seg och utdragen emellanåt. Första scenen varade i över 20 min med massa monologer typ. 
Jag är ändå nöjd med dagen som hade mysfaktor och julstämning på hög nivå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0