Äntligen bcöker

Jag har äntligen kommit igång med att läsa böcker igen. Innan D föddes läste jag hur mycket som helst men har inte riktigt hittat tillbaka till det förrän nyligen. Det känns så skönt! När vi var på bibblioteket sist fick jag sånt sug efter att läsa och lånade 4 böcker. Har läst ut tre av de nu!
Jag älskar att läsa och det känns betydligt bättre än att scrolla genom facebook.
 
Första jag läste var en bok av en favoritförfattare. Jane Green. I dina kläder. Denna bok ha rjag läst innan hade jag för mig men visste att den skulle vara bra så det var en bra startbok.
 
Andra boken jag läste var Andras vänner av Liane Moriarty. Jag tyckte inte om att läas denna boken! Den var uppbyggd på så sätt att det ska vara spännande och författaren säger hela tiden A och inte B förrän flera kapitel senare. Inte min stil. Var ändå tvungen att läsa ut den då jag så klart blev lite nyfiken ändå.
 
Tredje boken var på engelska Läste ofta på engelska innan, var lite rädd för att jag inte skulle komma in i det men det var inga problem.)
Kände igen författarenamnet Cecilia Ahern från förr och komme rihåg att jag gillat hennesböcker tidgare. Denna gång blev det How to fall in love. Den va rlite sådär knasig men på ett mysigt sätt, inte pinsamt och jobbigt.
 
 
Rekomenderar Jane Green och Cecilia Ahernsböcker!Imorgon blir det en ny tur till bibblan och då ska jag minsann låna fler=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0