Balsam för själen

I morse hämtade Selma mig tidigt. Äntligen var det dags för vår spa-och ullaredsdag.
Vi åkte upp till Varberg stadshotell, åt frukostbuffé och checkade in 4 timmar på Asia spa.

Det var så välbehövligt! Jag vilade upp mig i deras varma vattensängar i mörkerrummet, blev pigg i deras ljysrum, fick fräscha fötter i saltbadet och sist men inte minst låg vi i världens skönaste stensängar. Så knöligt men otroligt skönt faktiskt hehe.

Utvilade och pigga var det den dags att slösa energi och pengar i Ullared. På vägen dit lyssnade vi på gamla godingar och pratade och svunna tider. Aah juggefest!

Fyndade lite smått idag men det var längesedan jag köpte så lite. Allt rymdes i en påse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0