Heldag

Idag spenderade vi hela dagen ute hos Sara. Trots en dålig start och massa missöden blev det en väldigt mysig dag. Halvvägs till tågstationen kom jag på att jag glömt maten hemma som jag skulle ta med så det var bara att vända igen. Vi fick springa/gå det snabbaste vi kunde hem igen och sen hela vägen till tågstationen. Vi kom fram helt slut 30 min senare med 2 minuter tills tåget skulle gå.
Dagen idag bjöd på strålande sol så vi (eller mest jag) bestämde oss för att grilla och äta ute. Det gick väl lite sådär med det då det mest blev en rökfest av det hela. Slutade med att vi fick använda ugnen. Men äta ute kunde vi iaf och det blev gott ändå!
Baka en kaka hann vi också med och även och mixern tyckte vi tog i för mycket och nästan började brinna blev det iaf en god kaka att fika på till slut.

Vårkänslorna fortsatte när vi kom hem då D tog på sig inlines:en han lånat och åkte en runda. Det var poppis!

Slänger in en bild på min lilla älskling också som också tyckte det var en mysig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0