En dag på stan

Idag sken solen från en vindstilla himmel och det var en perfekt dag för att åka in till stan och åka skridskor på isbanan utanför Dunkers. Har tänkt på det flera gånger när det varit mysigt vinterväder men med tanke på att alla har vait lediga nu över jul och nyår har jag dragit ut på det. Idag var vi dom enda som var där vilket passade mig perfekt. Vi åkte nån timme jag och D, njöt av solen och av själva åkandet. Älskar att åka skridskor!
Fick lite semester vibbar, typ Rockerfeller Center i NewYork. Den stora granen var också på plats.
 
Sen gick vi vidare till Espresso House för min favorit, Caramel Cheesecake. D fick en raw chokladboll med torkade hallon. Sen satt vi där och mös. D vill kramas och mysa med lillebror så ofta han får chans. Syskonkärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0