Lejonkungen


Jag och mamma var på bio i torsdag. Äntligen var det dags för Lejonkungen!

Jg visste inte riktigt hur vi skulle klara av att se filmen med tanke på att vi bölade hela tailern. Mamma grät hela filmen, jag ett par-tre gånger.
 
Jag tyckte filmen var bra, ibalnd bättre än originalet men vissa scener passade bättre som tecknat tyckte jag. Det blev lite konstigt emellanåt när djuren pratade och dom formade deras munnar så det skulle se ut som det var dom som pratade. Vissa scener hade gjort sig bättre och de bara hade låtit lejonen ryta tex. Vissa saker behöve rman inga ord för att förstå.
Överlag var filmen bra men jag tittar nog hellre på den tecknade nästa gång!
 
Sådan mor, sådan dotter!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0