Kräftskiva

Igår var det äntligen dags för kräftskiva hos Detti. Vi hade bjudit in Selma och Martina på en klassisk kräftskiva. Vilken dag vi hade!
 
Vi började redan kl 2. Småbarnsföräldrar som vi är så var vi tvugna att börja tidigt för att kunna sluta tidigt. Vi började med kräftor i mängder som sig bör på en klassisk kräftskiva.
 
Sen fortfsatte vi med 5-kamp innan vi hunnit dricka för mycket vin. Ägg på sked, kast med (2 små) stövlar, hoppa säck, 3bens-race och irländsk julafton. Det två sistnämnda grenarna fick Selma och Martina att falla pladask på gräsmattan och inte kunna ta sig upp. De enda två grenar jag och Detti vann!
 
Från 5-kamp till frågesport.
 
Efter alla dessa lekar var vi redo för mer vin och helt plötsligt var det fest! Vi som skulle ta det lugnt, det var ju faktiskt mitt på ljusa dagen. Här tar korten slut men det finns desto fler videos när vi sjunger, dansar och framförallt skrattar. Dag blev till kväll och vinet tog slut.
Jag var hemma innan 10 och sov gott kl 10. Tänk att få festa till det och sova en helt natt ändå! Kan inte bli bättre. Från och med nu festar jag alltid dagtid!
 
Det var en perfekt dag coh vi hade verkligen så kul. Jag ägnade hela morgonen åt att skratta åt våra videos! Tack för bästa kräftskivan tjejer!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0